Модуль 8. Рефлексія
Цей модуль
допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів»,
а саме Форми оцінювання мають критерії, що тісно
пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та
рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що
розробляється учнями;Оцінювання має
відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у
навчальних цілях знань та навичок;переконатися, що
визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;уникати
використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів;продумувати
порядок критеріїв. Проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш
важливого.
Комментариев нет:
Отправить комментарий