вторник, 16 апреля 2013 г.

Модуль 8. Рефлексія



Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів;продумувати порядок критеріїв. Проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого.

Комментариев нет:

Отправить комментарий